Our Wedding Day

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, October 19, 2011

10 menda~

weehuu.. entry di pagi hari kn? pelik kan? haaa... mmg pelik... pepagi org bkk pc ngadap keje haku ngadap belog! hamekaww.. okeh fokus! fokus! tgk tajuk entry tu.. sbnrnye pagi2 dtg opis tetibe je nk wat keje giler ckit.. ala.. xla giler sgt kn... sje je nk kacau kawan2 sbnrnyer, i pn bkn la fames mcm blogger2 lain tu kn... ok, pada tjuk tu 10 perkara tp sbnrnye nk tnye korang ape dia 10 perkara yg korang xpenah tinggalkan bila korang keluar @ hangout @ pegi keje? saye jwb dulu pastu saya kwn2 yg di "tag" tu sila jwb ye..



10 menda yg ada bersama anda ketika keluar

  • handphone.. dua2 skali..no no no.. xde scandal ok..
  • wallet.. kalo kne tahan dgn polis xla diaorg kate endon kn
  • jam tangan.. rase x snang xde jam wlaupun handphone jam
  • make up (compact, eyeliner, lipgloss, oxy 10)
  • tissue & wipes tissues..
  • telekung
  • vco
  • actifast.. persediaan hari tua... kehkehkeh
  • mineral
  • n ofkos my car kalo kuar sndiri la kn kalo xde kete cne nk kuar
rase mcm ade lg tp sb sndiri bg 10 perkara je kn.. so tu la antara yg pnting skali.
 kwn2, it is your turn!


okeh cukup.. da kul 9 nih.. keje x jln lg.. jgn lupe.. sila jwb ye! bye2

No comments: