Our Wedding Day

Daisypath Wedding tickers

Saturday, June 9, 2012

SoaL nYa HaTi



awak.. sedar x sedar.. dah sthn kita kenal satu sama lain... tp.. byk lagi yg sy x tau pasal awak.. byk lagi yg sy perlu belajar utk fahami awak.. byk juga yg sy perlu cari tentang diri awak..

awak.. sy nk tau.. awak syg saya? kalau awak syg, sejauh mana tahap syg awak tu pd sy?  sb.. kdg2, sy rase sy x diperlukan dlm hidup awak... sy terluka sgt wak..

awak.. sy tau awak syg sgt ex-gf awak.. nape awak x bleh lyn sy mcm awak lyn ex-gf awak tu?  sb sy xpndai jaga awak sebaik dia ke?  sy minta maaf sb sy xdpt jd macam dia.. mcm yg awak nak..

awak.. awak pernah bgtau sy, kalau sy rase xboleh nk fhm awak, xboleh nk fhm rentak awak, jgn hidup dgn awak.. tp sekarang sy nk awak fikir sesuatu.. "kalau awk rase sy bkn yg terbaik utk awak, kalau awak rase sy xboleh jg awk dgn baik.. jgn pakse diri awak utk terima sy..  sy rela jatuh sekali lg.. sy rela undurkan diri..   asalkan... awak bahagia.. sy akan bahagia bila sy tgk awak bahagia.. suma ni jujur dari hati sy.."

awak.. kalau awak prasan.. kita kerap sgt bgaduh.. wlaupn bkn gaduh besar tp hampir stiap hari, ade je yg xkene.. sy xtau mana slh sy.. sy minta maaf..

awak.. sy tau.. awak xpnh jmpe blog sy... ni suma luahan hati sy.. sb.. sy xde bahu utk sy bersandar.. bila sy ngadu kt orng lain awak xsuka.. bila sy cuba ngadu kt awak, awak slh sangka.. apa sy boleh buat wak?

awak.. kalau ditakdir kan kita x bersama... sy nk awak tau.. hari pertama kita jumpa, terdetik dlm hati sy..."aku yakin dia boleh bimbing dan jaga aku smpai akhir hayat aku"... tp.. kita hanya mampu merancang.. 

awak.. sy xmampu utk jaga awak dgn sebaiknya, jadi sy harap.. awak jg diri awak baik2.. jgn pedulikan apa org kata pasal diri awak... jadikan tu suma sbg cabaran.. sy yakin sy percaya, awak akan lebih berjaya di masa akan dtg...

sy syg awak sgt2... maafkan sy wak..




 
 

No comments: