Our Wedding Day

Daisypath Wedding tickers

Monday, January 16, 2012

Rindu ayah

17 Januari 2000 @  1.00 pagi

Tarikh yg aku xkn penah lupa..Ayah pergi tinggalkan kami sume.. ye.. aku akui aku merelakan.. sb aku sendiri x sanggup tgk kesengsaraan yg ayah tanggung.. byk duit kami abiskan utk ubatkan ayah.. mcm2 cara.. tradisional, moden.. suma kami cuba.. tp dgn pertolongan seorang ustaz, Alhamdulillah.. ayah dapat di ubati.. mula2 rase hepy sb pikir ayah akn sihat cm biase.. tp.. Allah lebih syg kan ayah... ayah tinggalkan aku, mak dan akk utk selamanya..

esok 17 Januari 2012, genap 12 tahun ayah pergi.. tiap2 ari aku doakan, ayah ditempatkan di kalangan org2 yg beriman..

rindu sgt kt ayah.. xkan ade pengganti yg boleh menggantikannya.. terima kasih atas jasa ayah pada kami selama dia ada di muka bumi ini.. SAYANG AYAH SGT2..

Al- Fatihah

3 comments:

ira said...

byk berdoa..insyallah dia akan bahagia di sana.. kte senasib la..

aiN @ Si BuLaT said...

thanks ye awk.. =)

nurizyanabdrahman said...

bila mengaji tu, sedekahkan pada arwah..itu je yg mampu kita lakukan utk org yang dah takde..:'(