Our Wedding Day

Daisypath Wedding tickers

Friday, December 9, 2011

4 tahun? korang rase da ckup hebat ke??


 
mari kelik sini, sini lg, sini jugak, sana, dan sini! macehh
 
hye sume.. mase bkk fb td aku perasan aku kwn kate ari ni 9.12.2011 4 genap thun dlm perkhidmatan awam.. kita same!! ye 4 tahun.. kejap je rase kn da 4 tahun.. tp korang rase 4 thun tu da ckup bagus ke??? NO NO NO!! ramai yg lagi lame, ramai lg yg lbih bagus okeh! lgpn, aku bkn nye trgolong dlm group P&P.. sokongan je kot.. mgkn org lngsung xpndang pn jawatan cm aku ni..
 
Korang rase best ke dpt jd penjawat awam?? pada aku best la kan sb nye byk benefit nye tp byk dugaan & cabaran.. telinga kene tebal.. hati kene kental.. ape lg? yg sewaktu dgn nye la.. nak2 mcm aku yg bleh dikatekn junior ni kan.. senang2 je nk kene buli pn.. stakat kene umpat, kate belakang tu cm da jd mkanan je kn.. ye la.. pada mate kite ok, tp org len xkate cmtu..
 
 


ade pulak yg duduk semeja boleh bertepuk tampar tp bile blakang kite, amik kau! kene tikam dgn pedang samurai lg.. tu lumrah la kan.. 4 thn pn byk aku blajar.. byk pengalaman.. kene fitnah mcm2.. mula2 kuat la jugak tp lame2 jatuh gek air mate ni kn.. sape boleh tahan.. tp Alhamdullillah masih ade gek yg memahami.. bkn 100% org kite jmpe tu jahat..

tp yg paling bersyukur.. aku ade keje.. ade org yg da lame abis belajar still tanam anggur.. bila pikir cmtu, trus ati jadi kuat.. semangat utk keje dtg *w/pn xde keje, hihi*

ok, bos pn da jeling semacam.. baik aku ttup yg xde kene mengena dgn keje sblm meja aku kene campak kt tgkt bwh.. bye2.. jom kite keje!!

 
 


 

No comments: