Daisypath Anniversary tickers

Our Wedding Day

Daisypath Wedding tickers

Saturday, October 30, 2010

ari yang bosan

ari ni aku da de kat kmpung... home sweet home......hahaha... kepulangan yg xdirancang pn sbnrnye... next week ari khamis pn blik lg... msti org kmpg pn naik jemu tgk muke aku....hahahahahaha..... ADE AKU KESAH??? aku nye suker ar... pg2 lg pas mandi aku p cari sarapan... saje nk interprem kt org2 kt sini... padahal mak aku da wat bekpes dah.. lantak lah... sje je jln2 cari pasal.... ni aku da start bosan... ape aku nk wat ni????? xkn nk tdo je kot.... mau btambah sihat aku nnt... hadoiiiiii.... nk kuar jenjalan xde arah tuju plak... kalo poket tebal ok la ni agak xbape nk tebal plak poket skang ni...hahahaha... ermmmmm..... dah la... da xde modal nk tulis ape... tata titi tutu..... daaaaaaaaaaa...

No comments:

Daisypath Wedding tickers