Daisypath Anniversary tickers

Our Wedding Day

Daisypath Wedding tickers

Monday, January 9, 2012

2012 ~ Permulaan yang Hebat!!




 Hai.. Entry ni spatutnye dah lama publish tp di sebabkan ade mslh teknikel, tgendala sume nye.. hihi..
Nape kate 2012 - Permulaan yang hebat?? sb perkara penting dlm hidup aku yg sptutnye dah lame setle sjak 8 bulan lepas baru je setle awal bulan ni.. paling tepat lg pada 2 Jan 2012, 4.30 petang.. hihi.. ape perkara tu? Nape lak aku suke?
 
Perkara ape tu xpat nk publish.. mgkn ade yg phm la kn.. Aku suke sb beban yg aku tanggung selesai jugak akhirnye.. mane x nye.. ni baru di katekan "half step" tp nk setle kn pn mkn mase smpai berbulan2... dah terang2an x suke nk ade org baru, so, nk watpe tangguh2 kn lg.. kalo korang kt tmpat aku korang tau la ape aku rase.. kalau dah full step, bleh di katekn "Gantung x bertali".. msti korang dpt tangkap ape perkara tu kn.. heppy nye x terkira.. no no! bkn sb bleh cari org len tp sb aku dah bebassss! yeay!! Alhamdulillah... 
 
Pas ni nk berkawan pn dah xde keraguan dlm hati.. my mom pn rase lega sgt.. xyah la kiteorg duk cover line bila ade sdare2 yg tanye status hal tu kan... mak kate " hadiah thn baru utk kita sume.. Alhamdulillah.. mak lega"..  ye.. kita bleh tarik nafas dan x semput cm dulu.. =)
 
ok.. bye2..
 
 
 
psst: nk lompat cm kt bwh ni bleh?
 
 
 
 


No comments:

Daisypath Wedding tickers