Daisypath Anniversary tickers

Our Wedding Day

Daisypath Wedding tickers

Monday, December 5, 2011

Ombak Rindu

 
 
 
Hye sume.. ari sabtu ari tu en boyfrie tunaikan janji utk tman aku p tgk cite OMBAK RINDU.. thanks to him.. ktorg tgk kat area Bandar Melaka je.. movie start kul 2.. sgt best cite tu sb aku dah bace novel nye lebih dari 3 kali.. n stiap kali bace pn msti nangis jugak w/pn da tau jln cite nye kn.. cite ni mmg best.. tp xla 100% ikut novel.. mgkn sb kekangan mase.. tu pn da mkn mse 2jam ++... Pandangan stiap org bebeza kn.. tp pd aku diaorg bw watak masing2 dgn baik.. 1st time tgk Lisa Surihani bw watak mcm tu.. sgt menjadi..
 
Diakui cerita ni sgt menyentuh hati as a woman.. mmg la aku lom kawin kn tp dah name pn perempuan, hati mane yg x touching tgk cerita mcm tu.. air mate pn senang je nk mengalir tp cube control sb nye takut en boyfrie gelak kn tp x sangka plak sbnyr nye en boyfrie yg tlebih touching.. aku nmpk 3 kali air mate dia meleleh.. time tu aku da x touching sb cite tu dah tp sb dia menangis.. mmg xsangka sgt... aku igt dia xlayan sgt cite mcm ni.. nsib da standby tisu dlm beg.. niat hati utk diri sndiri tp aku tlg en boyfrie lap air mata dia.. aku xggu dia.. biar dia layan feeling sorang2.. kang kalo tgur takut dia segan lak kn.. org tu nk teman da ckup bagus.. hihi..ok.. xnk comment byk2.. awk bkn hebat pn bab mengomen nih..hihi..
 
 
psst: mmg tau dia xkn bace blog ni tp nk ckp thanks alot sb sudi teman nangis tgk cite ni.. LOVE him so much
 
 

No comments:

Daisypath Wedding tickers