Daisypath Anniversary tickers

Our Wedding Day

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, May 4, 2011

iT'S oVeR



erm.. sedar x sedar... sume nye dah berakhir... aku pn xtau di mana silap nye.. nape sume ni tjadi... sume org mengimpikan bahgia selamanya...tp sape sangka kebahgiaan yg aku ada tu hanya sementara...

sekelip mata.... antara aku dgn dia da xde pape... nothing to say... dia salahkn aku sb kuat cemburu... bkn ke cemburu tu sb kita sayang... cne pulak dia yg xtau berterima kasih tu... suh aku cri kn keje, n bila da dpt... dia boleh sangkut kat org lain... adil ke utk aku... cne pulak konsep "tunang tp bebas" yg dia slalu pertahankan... kalo nk bebas nape beria utk bertunang... apa makna ikatan tunang pada dia... utk main2 ke @ sekadar utk isi masa lapang...


slame ni, hanya aku yg pertahankan hubungan kami... walau pn punca yg sgt simple, bila gaduh, dgn mudah dia kate nk putus...

bkn aku xtau social life dia cmne... aku pn ada life aku jugak.. tp bila batas bergaulan tu tak dijaga, hati mana yg x sakit.. bila di tanya, dia kate aku cemburu xtentu pasal, aku xpecaya... sape x cemburu kalau dia @ tunang kita @ bf kita amik gmbr dgn perempuan lain dgn sgt mesra... tak semesra bila dia amik gmbr dgn kita..

berhari-hari aku fikirkn hal ni... mcm2 pendapat yg aku terima.. ada yg kate aku kene bincang dgn dia, ada yg kate kene lebih sbr, ada yg kate dugaan tunang mmg kuat n mcm2 lg... tp diaorg xtau apa yg aku alami... seolah aku xpenah brusaha utk selamatkn keadaan... cne pulak dgn dia.. bila aku mintak dia dtg utk bincang, tp jawapan yg aku dpt??? sgt hampa...

pilihan terakhir yg aku buat, solat sunat Istikharah... lepas beberapa kali aku tunaikan solat ni...aku terima sms dari dia.. family dia xkn dtg utk setle cara baik... alasan???? dia gtau family dia yg aku kuat cemburu... aku xsure dia gtau family dia @ x about girl yg wat dia tsangkut tu..

hurm.. xpela ain... Allah tu Maha Adil.. ko nk balas xleh, tu sume antara dia dgn Allah je.. Allah knows everything...

apa skali pn, aku bersyukur... sb pe?? sb Allah tunjukkan aku sikap sebenar dia... sblm ikatan kami jd lebih kukuh... org kate, tunang ni ok lg, kalo da kahwin dia wat hal x ke giler di buat nye.. tu org kate bkn aku kate..aku just tulis je =P...

Alhamdulillah... bila aku relakan, aku rase lebih tenang... aku kene lebih bersyukur sb aku masih ada family yg memahami... kwn2... yg setia dgn aku... sntiasa ada utk aku... paling best mak kate, pasni kene igt dulu sblm wat keputusan @ sblm terima sape2 dlm idup.... tp wahai emak ku syg.... kite xtau apa yg bakal kite tempuhhhhhh... Allah je yg tau.. kn... erm.. Wallahualam~

2 comments:

MawaR said...

yang sabr yer....kebahagian tue akan datang...
"Allah hlangkan matahari untuk kiter rupanya DIA nak bg pelangi yang cantik pada kiter"...pasti ader hikmah disebalik kejadian....

ain said...

geram ju.. bila org da mula utk lupa.. dia senang2 cuba utk dtg balik...

Daisypath Wedding tickers