Our Wedding Day

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, November 9, 2010

JaHaT KaH KaMooo aiN!!!

Sedih hati ni.. Allah je yang tau.. ape yg aku buat msti dipandang serong oleh sstgh pihak ni.. nape.. teruk sgt ke aku ni... jahat sgt ke... or hina sgt ke... no body perfect...paham la hakikat tu..

Sume ni bpunca dari hal yg sangat la remeh.... korg nk tau?? meh aku citer...

Pagi ni akak2 n abg2 opis aku dpt sms dari sorg staff ni mengatakan dia dah pn bsalin... tp aku sorg je yg xpat msg tu.. aku xkesah pn tp ada lak sorg hamba Allah ni kate.. "kau kn budak jahat, sb tu dia xbgtau ko pape"... ok lah gurauan tu.. darah panas aku lak menggesa aku mjwb, "a ah mmg sy jahat... biar la... sy xkaco sape2... wat baik bkn org ingat pn"... 

Satu lg insiden, mase aku tgh makan... dtg la ada sorg org lame kat opis ni tegur... "masak sndiri ke ain".."xlah, mak sy masakkan"... borak punya borak, hamba Allah yg same dgn insiden atas plak kate.. "mak dia takut dia merayap kemana-mana xlekat kat umah".. ape kah motif dia kate cm tu... aku pn xphm...

Aku rase, aku xkacau sape2 pn kat opis ni... aku wat keje aku, hal aku... ape la dosa aku kat org2 kat tmpt keje aku pn aku xtau... stiap yg aku buat, ada je yg pndang serong... ye aku sdar, aku xsetaraf dgn diaorg... diaorg di kategorikan sbg org berada jugak la kalo nk dbandingkan dgn aku yg dikategorikan dari keluarga yg susah n sederhana ni..

Kadang2 rase nk nangis pn ada... Allah je yg tau perasaan aku... k la... ni je rajin nk taip.. Salam sume...


3 comments:

Kucai said...

sabar2.. huhu.. dunie ni mmg gtu.. ade je yg x puas ati dgn kte.. mmg susah nk puaskan ati sume pihak huhu..

aiN said...

tenkiu.... mmg tgh nahan sabar la ni..

Anonymous said...

Ain...sy xd blog tp sy tau ni blog ain..ap yg ain lalui tu...mcm sy pn lalui sma cuma kes je berbeza....yg peliknya...np org len xkna..org yg mulut jahat tu jd geng pla ngn dier...kite yg cuba shabis baik lyn baik kat sume owg pla mcm kne boikot...sakit ati bkn kepalang tp kita diamkn je la....skg da snyap...padan muka depa..